-->
resim yükle

Haftanın Öne Çıkanları

DGS Matematik Notlarım PDF

Tarih : Haziran 02, 2015 Yorum (0)


dgs

DGS Konu Anlatımı PDF


DGS PDF



Merhaba arkadaşlar,



Notlarım ile ilgili yazıyı bir kaç gün önce yazmış olsam da yeni linki burada paylaşacak fırsatı bulabildim, gecikme için sizden özür diliyorum.





 Burada yer alan notlar sadece "Matematik Ders Notları"dır ve tamamen bana aittir. Hepsini kendim bizzat tutmuş bulunuyorum. Zaten yazımın çirkinliğinden anlayabilirsiniz...





'Dgs Notları'nı tutarken elimden geldikçe sözele döküp açıklayıcı ve neyin nereden geldiğini anlatacak şekilde yazmaya çalıştım ve bazı konuların sürekli sürekli karşımıza çıkan yerlerini kısa özetler halinde geçtim, zaten ilk sayfadan bunu anlatabilirsiniz.



Bu notlar sayesinde En son girdiğim İhtiyaç TG6 denemesinde matematikten 43 net yaptım, Tabi sadece bu notlar sayesinde olmadı bu Kitap önerilerindeki kitapların bir çoğunu bitirdim/bitirmek üzereyim. Bu notlar sadece benim konuya hakim olmamı bilmediklerimi öğrenmemi sağladı. Umarım sizinde işinize yarar. İyi Çalışmalar.




Arkadaşlar Bir Yorumu Çok Görmeyin






'DGS Konu Anlatım Notları için Tıklayınız.'